niedziela, 2 marca 2014

Czas na rewolucje w moim życiu

Witajcie! Podejść do pisania blogów miałam bardzo dużo, ale wszystkie niestety mi się nudziły i jakoś chciałam coś w nich zmienić. Nie wiedziałam czy pisać tylko o żarciu i o odchudzaniu skoro i tak pisałam coś, postanowiłam, a później i tak się tego nie trzymałam.
Bez sensu i motywacji...
Ale nie ważne to przeszłość, było minęło, tutaj będę pisać o wszystkim! Modzie, odżywianiu, pielęgnacji, moich marzeniach,przygodach. Nie będę skupiać się tylko na zmienianiu swojego wyglądu. Oczywiście to jest dla mnie podstawa i po to za to się zabieram...ale ciągle pisanie o tym samym staje się nudne i monotonne.

W pierwszym poście chce się przedstawić i napisać co chcę osiągnąć w przyszłości...

Nazywam się Natalia. Jestem normalną nastolatką, która chciałaby zawsze być pierwsza. Jednak życie jest trudne i to co robię, może być źle akceptowane przez innych.
W tym roku muszę wybrać liceum i kierunek w jakim pójdę. To jest okropne i mnie przerasta. Zazdroszczę ludziom, którzy od początku wiedzieli co chcą robić w życiu! Dla mnie jest to bardzo trudny wybór, myślałam nad dietetyką, może inżynier! Ach proszę...Totalna niewiadoma!
Uwielbiam stawać przed aparatem, chodź uważam, że nie jestem fotogeniczna, lubię to.
Moim zajęciem jest też gra w tenisa. Aktualnie jestem 44 w rankingu Polskim do lat 16. Jest to jakiś tam mały sukces. Ogólnie mało trenuje, tylko dwa, teraz trzy razy w tygodniu.

A teraz takie prywatne zdjęcie  :)








6 komentarzy:

  1. Przydał Ci się ten trening, szczególnie na ćwiczenie z mokebe pewnej nocy. Teraz przyda Ci się wizyta u wenerologa

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie "Afryka jest zajebista28 marca 2018 09:52" przyda się wizyta u psychiatry. Chciałbyś być na miejscu Mokebe, później byś się chwalił kolegom, że wreszcie przeżyłeś swój pierwszy raz. Tak to zostało Ci wylewanie żali na necie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalka nie przejmuj się hejtem. Nawet jeżeli popełniłaś błąd, to Ci psychole nie mają prawa Cie osądzać, nie usuwaj tego bloga, fajne przepisy. Jestem na redukcji właśnie, przydadzą się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno trzymaj się,tego czarnucha który to upublicznił należy ukarać !!!
    Każdy ma prawo uprawiać seks i niech inni się odpierdolą od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalio,takie upublicznienie bez zezwolenia jest przestępstwem i jest ścigane zarówno w Polsce jaki w UK, więc ten gnój nie powinien być bezkarny.
    Niech zapłaci za to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest przestepstwem bo to nie bylo krecone z ukrycia , Natalia wiedziala ze jest filmowana

    OdpowiedzUsuń