niedziela, 13 kwietnia 2014

Pyszna domowa gronola - czyli zdrowe domowe musli

Zazwyczaj z rana na śniadanie lub na 2 śniadanie jadłam jogurt z płatkami owsianymi + jakieś dodatki typu migdały. Niestety jedzenie tego samego na dłuższą metę jest nudne, i traci smak. Przeglądając różne blogi i strony o zdrowym żywieniu znalazłam takie coś jak granola, domowe musli pieczone w piekarniku. I zrobiłam! Jest przepyszne, zdrowe i dużo lepsze niż sklepowe.
Nie robiłam go z żadnego przepisu, wybrałam dodatki które najbardziej lubię i mi odpowiadają. Niżej znajdziecie składniki i przepis. UWAGA! Każdy mój przepis będzie miał dokładnie wyliczone kalorie. Jest to bardzo pomocne dla osób, których dieta jest ograniczona kalorycznością :)


Sposób wykonania:
Wszystkie składniki łączymy ze sobą, mieszając. Rozgrzewamy piekarnik na 180 stopni. Mieszankę wysypujemy na blaszkę ,oczywiście wcześniej nakładając papier do pieczenia.
Pieczemy około 20-25 minut, mieszając co jakiś czas. 
Władamy do słoika i gotowe! Smacznego ! :)





3 komentarze:

  1. kur.wo nie dosc ze nie schudlas ba przytylasz jak stara grazyna to jeszcze nagrywaja cie jak na pale wskakujesz xDDDD welcome to 2018

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej "Unknown28 marca 2018 13:46". Szkoda, że Ciebie nie można nagrać. Słyszałem że ostatnio urozmaiciłeś swoje życie seksualne: zmieniłeś prawą dłoń na lewą. Zajmij się swoim życiem, nawet jak zrobiła źle to nie jesteś od osądzania. Ciśnij lepiej Mokebe, że zachował się jak ostatnia szmata, nie ma znaczenia kolor skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno trzymaj się,tego czarnucha który to upublicznił należy ukarać !!!
    Każdy ma prawo uprawiać seks i niech inny się odpierdolą od Ciebie.

    J. z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń